fondateur - administrateur - maire RPG
Alex Z. Pierce
Messages : 26
Age : 54
| Sujet: Alex Z. Pierce Mar 6 Sep - 20:35 | |
| prénom p. nom + citation citation citation citation ..
Carte d'identité nom prénom p. : ici. âge: ici. date et lieu de naissance: ici. lieu de résidence: ici. profession/études: ici. orientation sexuelle: ici. situation sociale: ici. situation civile: ici.nationalité: ici. origine(s): ici. groupe: ici. personnage:: post-vacant/scénario/inventé/autre (préciser.) célébrité: ici. crédits: ici. | Passeport +parles nous de tes défauts: en un minimum de 5 lignes .. Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. +dis nous en plus sur tes qualités: en un minimum de 5 lignes ..Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. |
Quelques détails Dans la vie quels sont tes centres d'intérêt ? Tu fais passer quoi avant toutes choses ? + 5 lignes minimum .
Es-tu du genre sociable ou complètement solitaire, car tu risques d'avoir beaucoup de voisins à Fairview ? + 5 lignes minimum .
Tu es plutôt du genre bisounours suiveur ou bien véritable loup alpha chef de troupe, juste pour savoir si tu sauras te faire remarquer en gueulant ou te fondre dans la masse en bon observateur ? + 5 lignes minimum .
Sais-tu garder des secrets, ou à l'inverse en possèdes-tu certains que tu ne souhaite révéler à personne, car c'est bien de ça qu'il est question ici, n'est-ce pas ? + 5 lignes minimum .
Côté amour, peux-tu nous en dire plus sur tes expériences et tes attentes , et, tant qu'à faire, nous dresser le profil de ton autre idéal ? + 5 lignes minimum . | |
Ton histoire En un minimum de 50 lignes pleines ..Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. Quod quidem quale sit, etiam in bestiis quibusdam animadverti potest, quae ex se natos ita amant ad quoddam tempus et ab eis ita amantur ut facile earum sensus appareat. Quod in homine multo est evidentius, primum ex ea caritate quae est inter natos et parentes, quae dirimi nisi detestabili scelere non potest; deinde cum similis sensus exstitit amoris, si aliquem nacti sumus cuius cum moribus et natura congruamus, quod in eo quasi lumen aliquod probitatis et virtutis perspicere videamur.Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. Quod quidem quale sit, etiam in bestiis quibusdam animadverti potest, quae ex se natos ita amant ad quoddam tempus et ab eis ita amantur ut facile earum sensus appareat. Quod in homine multo est evidentius, primum ex ea caritate quae est inter natos et parentes, quae dirimi nisi detestabili scelere non potest; deinde cum similis sensus exstitit amoris, si aliquem nacti sumus cuius cum moribus et natura congruamus, quod in eo quasi lumen aliquod probitatis et virtutis perspicere videamur. Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. Quod quidem quale sit, etiam in bestiis quibusdam animadverti potest, quae ex se natos ita amant ad quoddam tempus et ab eis ita amantur ut facile earum sensus appareat. Quod in homine multo est evidentius, primum ex ea caritate quae est inter natos et parentes, quae dirimi nisi detestabili scelere non potest; deinde cum similis sensus exstitit amoris, si aliquem nacti sumus cuius cum moribus et natura congruamus, quod in eo quasi lumen aliquod probitatis et virtutis perspicere videamur.Quapropter a natura mihi videtur potius quam ab indigentia orta amicitia, applicatione magis animi cum quodam sensu amandi quam cogitatione quantum illa res utilitatis esset habitura. Quod quidem quale sit, etiam in bestiis quibusdam animadverti potest, quae ex se natos ita amant ad quoddam tempus et ab eis ita amantur ut facile earum sensus appareat. Quod in homine multo est evidentius, primum ex ea caritate quae est inter natos et parentes, quae dirimi nisi detestabili scelere non potest; deinde cum similis sensus exstitit amoris, si aliquem nacti sumus cuius cum moribus et natura congruamus, quod in eo quasi lumen aliquod probitatis et virtutis perspicere videamur. Toi derrière l'écran | ton prénom/pseudo: ici,
ton âge: ici,
comment trouves-tu le forum? ici,
ton activité: ici,
le code du règlement: ici. |
|
|